TAHUKAH ANDA BAHAWA SAYA TELAH SEMBUH DARI GASTRIK YANG SAYA ALAMI SELAMA HAMPIR 30 TAHUN.

Nama saya Azizan.

Saya pernah mengalami sakit gastrik untuk tempoh yang lama. Hampir 30 tahun semenjak saya di sekolah menengah. Seperti mana orang lain, hanya doktor menjadi tempat rujukan. Tetapi setelah berpuluh tahun menderita, saya pun mencari ubat gastrik atau setengah orang kata mencari penawar gastrik. Kena sakit gastrik bukanlah perkara yang menarik. Ianya satu perkara yang menyakitkan.

Saya belajar sendiri untuk memahami apakah sebenarnya gastrik ini dan sambil itu memahami apa sebenarnya ubat gastrik atau penawar gastrik.

Melalui kajian, saya faham ia juga berkaitan dengan cara otak kita memberi arahan. Sesuatu yang sukar untuk saya ajar kepada orang, kecuali untuk orang yang belajar berkenaan fungsi otak.

Sebenarnya cukup ramai yang kena sakit gastrik. Ada yang bergantung kepada ubat hospital sahaja, keluar ratusan ringgit setiap kali diserang gastrik. Terpaksa pula mengambil cuti sakit berhari-hari, malahan ada yang berminggu, juga ada yang terpaksa berhenti kerja. Bukan saja gastrik, ada juga yang mengalami Gastroesophageal Reflux Disease (GERD), yang kemudian mengakibatkan pedih ulu hati. Ada orang kata, perut kembung, ye lah, bila asid dah banyak sangat, jadi perut kembung.

ADAKAH SAYA PERLUKAN UBAT GASTRIK?

Bila dah kena gastrik, atau perut kembung, atau GERD atau pedih ulu hati, SUNGGUH tidak selesa. Maka ubat gastrik adalah perkara yang biasa dicari.

InsyaAllah saya sudah sembuh.

Ada pelanggan saya yang berasa sedikit heran bagaimana saya boleh bertahan dengan sakit gastrik yang sebegitu. Mereka kata, mereka baru berbulan kena, tapi dah tak berdaya nak menahan sakit. Cuba bayangkan saya pernah beberapa kali dimasukkan ke wad hospital. Terpaksa menelefon kawan di tengah-tengah malam buta, minta dihantar ke hospital. Malahan saya juga pernah dihantar ke hospital Klang dalam keadaan saya tak sedar diri dengan menaiki ambulan.

Selama hampir 30 tahun itu, sudah tentu ada saja tahun-tahun di mana saya tak boleh berpuasa penuh di bulan Ramadhan. Cuba rasa keperitan yang saya alami, jika bila sakit gastrik menyerang, dalam masa 5 minit saya akan muntah sehingga ke muntah hijau dan merah. Bermaksud tiada apa lagi yang ada di dalam perut saya untuk dimuntahkan. Masa ini, satu badan akan kesakitan.

Bayangkan juga, jika saya tak dapat suntikan dengan segera, apa yang akan jadi kepada saya jika berterusan muntah. Saya akan muntah berterusan walau tiada apa lagi di dalam perut. Yang keluar hanyalah lendir perut yang berasid, berbau maung. Sangat terasa seperti urat perut tertarik keluar. Satu badan terasa sakit, kerongkong rasa panas terbakar akibat asid gastrik dari perut yang keluar.

Setiap kali berlaku serangan gastrik, kos untuk berjumpa doktor dan ubatan sahaja mencecah ratusan ringgit. Hmm…memang menjangkau ratusan ringgit sebab saya perlukan ubat gastrikyang memang mahal harganya. Satu suntikan sahaja mahu capai RM100, belum lagi masuk kepada pil dan lain-lain. Heran ke? Tak percaya, sila pergi ke farmasi yang berdekatan dan tanyakan berapa harga pil seperti Nexium atau Milosec. Ini cuma beberapa ubat gastrik yang ada. Ada bermacam lagi ubat gastrik yang ada di pasaran untuk merawat GERD, pedih ulu hati.

Dulu, semasa saya masih berkerja bila kena sakit gastrik, ada masanya saya terpaksa ambil cuti sakit sehingga 2 minggu.

Ada masanya kesakitan tu yang amat melampau, seolah-olah saya merasakan hampir dicabut nyawa. Orang lain tak tahu bagaimana sakitnya saya semasa itu. Kerja termasyhur saya semasa saya sakit gastrik, ialah tidur sepanjang hari.

Bukan saya tidur dengan selesa pun, tetapi saya dalam keadaaan mamai atau separuh sedar. Tulah, pencarian ubat gastrik mujarab yang benar-benar menyembuhkan ambil masa yang cukup lama bertahun. Dalam masa yang sama, kena jumpa doktor yang banyak pengalaman dengan sakit gastrik, GERD atau Pedih Ulu Hati. Malangnya tak ramai yang berpengalaman dalam membantu dalam sakit gastrik ni. Sebab tu ramai pelanggan saya yang tak tau kenapa bila ambil ubat hospital/klinik tidak berkesan. Ini disebabkan oleh setiap badan tak sama dan sakitnya pun tak sama.

Yang peliknya selepas ambil Alkalising Green Plus, baru ada kesan. Saya boleh ajar mcm mana nak dapat kesan yang cepat.

Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, saya lebih suka mengambil makanan yang lebih beralkali dan kurang berasid. Nasib baik saya ini gila ulam dan sayur. Ini adalah hasil pengamatan saya dan pencarian maklumat di banyak website pemakanan yang terdapat di internet.

Iaitu kebanyakan penyakit disebabkan oleh berlebihan asid dalam badan maka kita perlu mengalkalikan semula badan kita. Berlebihan asid dalam badan mengakibatkan organ badan tidak dapat berfungsi dengan baik.

Itulah rawatan gastrik yang saya buat sendiri, atau dengan kata lain saya mencuba mendapatkan penawar gastrik mujarab untuk diri saya sendiri. Cara untuk penawar gastrik ni bukanlah susah sangat, tapi dah namanya rawatan gastrik, kenalah usaha lebih sedikit. Jadi apa yang saya lakukan semasa dulu untuk rawatan sakit gastrik saya ialah mengambil lebih banyak sayuran, ulam-ulam, dan buah, supaya dengan sendirinya menjadi penawar gastrik. Boleh juga kita katakan ini juga ubat gastrik mujarab, berkesan.

Kaedah saya gunakan tentulah satu perkara yang mudah cakap, tapi payah pula hendak dibuat. Ya lah, berapa ramai yang nak buat penawar gastrik sendiri, kan? Leceh dan perlu disiplin yang tinggi. Sungguh ni, kalau tak ada disiplin, tak mudah untuk sembuh sempurna.

Terus terang saya bagitau, tak semua sayuran yang disebutkan dalam Alkalising Green Plus yang saya amalkan untuk jadi penawar gastrik. Tapi saya ambil usaha berterusan untuk kurangkan asid di dalam badan, Alhamdulillah berhasil. Rawatan gastrik atau ubat gastrik mujarab untuk diri sendiri.

Soalan cepumas saya untuk anda… Nak berterusan sakit gastrik sehingga bertahun-tahun, atau nak ambil jalan yang lebih cepat? Lakukan rawatan gastrik sendiri dengan menggunakan penawar gastrik Alkalising Green Plus.

TESTIMONI TAMBAHAN UBAT SAKIT GASTRIK

Testimoni-Cara-Hilangkan-Gastrik-Dengan-Ubat-Gastrik-Mujarab-Alkalising-Green-Plus-AGP-7

Disclaimer: Result varies by individual
Hasil berbeza antara satu sama lain

Testimoni-Cara-Hilangkan-Gastrik-Dengan-Ubat-Gastrik-Mujarab-Alkalising-Green-Plus-AGP-8

Disclaimer: Result varies by individual
Hasil berbeza antara satu sama lain

Testi-AGP-ulcer-sembuh-dengan-alkalising-green-plus 450 x 711

Disclaimer: Result varies by individual
Hasil berbeza antara satu sama lain

Testimoni-Cara-Hilangkan-Gastrik-Dengan-Ubat-Gastrik-Mujarab-Alkalising-Green-Plus-AGP-10

Disclaimer: Result varies by individual
Hasil berbeza antara satu sama lain

Kalau anda nak jalan yang lebih pendek, Alkalising Green Plus dapat membantu. Penawar gastrik berkesan yang lebih cepat untuk menyembuhkan sakit gastrik. Takkan kita nak biarkan sakit gastrik terus menyerang kita kan? Sakit tu… Saya dah alami sakit gastrik hampir 30 tahun…Saya dah sembuh sempurna.

* Disclaimer – Result Varies By Individual

Copyright © https://ubat-gastrik-alkalising-green-plus.com